• Reklama
    • Torowe Płyty Nośne GTP

      Torowe Płyty Nośne GTP

    • Slider 12

      Torowe Płyty Zbierające GTW

    • Slider 10

Prefabrykowane elementy infrastruktury kolejowej BETONFERTIGTEILE

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

Podsumowanie

B+F Beton- und Fertigteilgesellschaft (BFL) od wielu lat oferuje dla swoich partnerów w Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz w Polsce oferuje specjalistyczne prefabrykaty żelbetowe przeznaczone głównie dla sektora infrastrukturalnego, energetycznego i obronnego wraz z kompleksową obsługą projektowo-budowalną począwszy od adaptacji projektów do indywidualnych wymagań klienta poprzez produkcję, kontrole jakości, transport aż po montaż na placu budowy.

Zastosowanie znormalizowanych elementów prefabrykowanych firmy BFL, to szansa na uzyskanie przewagi konkurencyjnej przez wykonawców przy zaoferowaniu najwyższej światowej jakości elementów infrastrukturalnych. Serdecznie zapraszamy do współpracy i kontaktu z naszym przedstawicielstwem w Opolu, które wyjaśni i udostępni Państwu wszelkie niezbędne materiały i odpowie na pytania.

autor: Hermann Stenzhorn, Gottfried Herrmann, Anna Rak (B + F Beton- und Fertigteilgesellschaft mbH Lauchhammer)

Powyższy referat został zaprezentowany na konferencji INFRASZYN 2015 i zamieszczony w materiałach konferencyjnych

 

B + F Beton- und Fertigteilgesellschaft mbH Lauchhammer
M:. 666 900 733
biuro@bfl-gmbh.com          www.bfl-gmbh.de 
marketing@bfl-gmbh.pl      www.bfl-gmbh.pl 

  • Dodaj link do:
  • Logowanie
    Formularz logowania
  • Polecamy
    • Prefabrykowane elementy infrastruktury kolejowej BETONFERTIGTEILE

      Wykorzystanie modułowych konstrukcji infrastrukturalnych, wykonywanych głównie z żelbetonu w specjalistycznych zakładach i dowożonych bezpośrednio na plac budowy dokładnie w czasie zaplanowanego ich montażu, mogłoby znacząco wpłynąć na skrócenie czasu realizacji wielu inwestycji. Natomiast skrócenie czasu remontu czy modernizacji bezpośrednio przekłada się na krótszy czas zamknięć torowych, a więc ogranicza straty u przewoźników.

      Więcej
    • Co hamuje intermodal?

      Transport intermodalny, najczęściej utożsamiany z przewozem kontenerów mógł normalnie się rozwijać, niezbędne jest stworzenie odpowiednich warunków do jego zdrowego rozwoju opartego o szkielet sieci kolejowej sprawne, nowoczesne terminale przeładunkowe.

      Więcej
    • Jak kupować tabor kolejowy?

      Każdy urząd marszałkowski zamawia inne typy pociągów pasażerskich. W efekcie liczba typów i wariantów pojazdów kolejowych, jakie wjechały na tory w ostatnich kilku latach, jest bliska liczbie wszystkich serii lokomotyw, jakie kursowały w powojennej Polsce. Za kilka lat koszty serwisowania takich pociągów mogą samorządom odbić się czkawką.

      Więcej
    • Wymagania dla kolejowej infrastruktury usługowej

      Jak się okazuje w projektowaniu i realizacji wielkich inwestycji infrastruktury kolejowej bardzo często zapominamy o tworzeniu obiektów infrastruktury technicznej, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania, w pełni interpretacyjnej sieci kolejowej.

      Więcej
    • Procedura SMS-PW-17 narzędzie systemu bezpieczeństwa czy regulacji rynku?

      Procedura SMS-PW-17 została utworzona jako integralny element Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem narodowego zarządcy infrastruktury do wdrożenia którego był zobowiązany zgodnie z wymaganiami Dyrektywy 2004/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych oraz Rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie systemu zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym.

      Więcej