• Reklama
    • Torowe Płyty Nośne GTP

      Torowe Płyty Nośne GTP

    • Slider 12

      Torowe Płyty Zbierające GTW

    • Slider 10

Prefabrykowane elementy infrastruktury kolejowej BETONFERTIGTEILE

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

BFL wiarygodnym partnerem

Wśród wiodących producentów elementów prefabrykowanych dla infrastruktury kolejowej w Europie jest firma B + F Beton- und Fertigteilgesellschaft mbH z siedzibą w Lauchhammer, nieopodal Drezna. Firma ta jest częścią niemieckiej grupy firm SPEZIALTECHNIK Dresden, specjalizujących się w produkcji specjalistycznych prefabrykatów żelbetonowych, modernizacji i utrzymaniu kolejowych pojazdów specjalnych, głównie do napraw infrastruktury kolejowej, utylizacji amunicji konwencjonalnej i materiałów wybuchowych, a także w zakresie specjalistycznych usług ochrony środowiska, technologii wody i monitoringu. Grupa ta wchodzi w skład koncernu General Atomics założonego w 1953 roku w Stanach Zjednoczonych jako oddziału General Dynamics, będącego jednym z największych na świecie dostawców innowacyjnych systemów wysokich technologii w wielu dziedzinach przemysłu, w tym m.in. w zakresie przetwarzania paliwa jądrowego, systemów elektromagnetycznych (Urban Maglev, Electromagnetic Cargo COnveyor ECCO), High Speed Maglev (Transrapid)), zdalnie sterowanych samolotów nadzoru (dronów), czujników i kamer wysokiej rozdzielczości, a także systemów bezprzewodowych i laserowych.

To co wyróżnia ofertę BFL to przede wszystkim:

  • indywidualne podejście do każdego klienta i realizowanego projektu,
  • grupa ekspertów dostępna przez cały okres realizacji projektu,
  • bogata paleta sprawdzonych i najwyższej jakości znormalizowanych elementów prefabrykowanych dedykowana dla infrastruktury kolejowej, tramwajowej, drogowej, wodnej i przemysłowej,
  • gotowe obliczenia statyczne konstrukcji oraz plany konstrukcyjne dla budowli specjalnych skracające i obniżające koszty realizacji projektu,
  • obszerna lista dopuszczeń, zezwoleń i certyfikatów w wielu krajach Europy,
  • możliwość skompletowania niemal całego obiektu inżynierujnego z gotowych elementów wyprodukowanych w zakładzie w Lauchhammer, bez względu na warunki atmosferyczne z gwarancją zachowania najwyższych standardów jakości,
  • krótkie terminy dostaw gotowych elementów bezpośrednio na plac budowy,
  • możliwa realizacja montażu przez BFL lub podwykonawców na placu budowy.

 

  • Dodaj link do:
  • Logowanie
    Formularz logowania
  • Polecamy
    • Prefabrykowane elementy infrastruktury kolejowej BETONFERTIGTEILE

      Wykorzystanie modułowych konstrukcji infrastrukturalnych, wykonywanych głównie z żelbetonu w specjalistycznych zakładach i dowożonych bezpośrednio na plac budowy dokładnie w czasie zaplanowanego ich montażu, mogłoby znacząco wpłynąć na skrócenie czasu realizacji wielu inwestycji. Natomiast skrócenie czasu remontu czy modernizacji bezpośrednio przekłada się na krótszy czas zamknięć torowych, a więc ogranicza straty u przewoźników.

      Więcej
    • Wymagania dla kolejowej infrastruktury usługowej

      Jak się okazuje w projektowaniu i realizacji wielkich inwestycji infrastruktury kolejowej bardzo często zapominamy o tworzeniu obiektów infrastruktury technicznej, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania, w pełni interpretacyjnej sieci kolejowej.

      Więcej
    • Co hamuje intermodal?

      Transport intermodalny, najczęściej utożsamiany z przewozem kontenerów mógł normalnie się rozwijać, niezbędne jest stworzenie odpowiednich warunków do jego zdrowego rozwoju opartego o szkielet sieci kolejowej sprawne, nowoczesne terminale przeładunkowe.

      Więcej
    • Jak kupować tabor kolejowy?

      Każdy urząd marszałkowski zamawia inne typy pociągów pasażerskich. W efekcie liczba typów i wariantów pojazdów kolejowych, jakie wjechały na tory w ostatnich kilku latach, jest bliska liczbie wszystkich serii lokomotyw, jakie kursowały w powojennej Polsce. Za kilka lat koszty serwisowania takich pociągów mogą samorządom odbić się czkawką.

      Więcej
    • Procedura SMS-PW-17 narzędzie systemu bezpieczeństwa czy regulacji rynku?

      Procedura SMS-PW-17 została utworzona jako integralny element Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem narodowego zarządcy infrastruktury do wdrożenia którego był zobowiązany zgodnie z wymaganiami Dyrektywy 2004/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych oraz Rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie systemu zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym.

      Więcej