ANALIZY
Procedura SMS-PW-17 narzędzie systemu bezpieczeństwa czy regulacji rynku?
WięcejProcedura SMS-PW-17 została utworzona jako integralny element Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem narodowego zarządcy infrastruktury do wdrożenia którego był zobowiązany zgodnie z wymaganiami Dyrektywy 2004/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych oraz Rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie systemu zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym.
Wymagania dla kolejowej infrastruktury usługowej
WięcejJak się okazuje w projektowaniu i realizacji wielkich inwestycji infrastruktury kolejowej bardzo często zapominamy o tworzeniu obiektów infrastruktury technicznej, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania, w pełni interpretacyjnej sieci kolejowej.
Reforma kolei cz. 5 - Rozwój transportu intermodalnego
WięcejDiagnoza obecnego stanu transportu kolejowego w Polsce (rok 2015) i rekomendacje zmian systemowych wraz opisem spodziewanych efektów ich wdrożenia, opracowana przez niezależnych ekspertów kolejowych: Piotra Kazimierowskiego i Stanisława Biegę. Reforma kolei cz. 5 - Rozwój transportu intermodalnego
Reforma kolei cz. 4 - PKP PLK jako agencja rządowa
WięcejDiagnoza obecnego stanu transportu kolejowego w Polsce (rok 2015) i rekomendacje zmian systemowych wraz opisem spodziewanych efektów ich wdrożenia, opracowana przez niezależnych ekspertów kolejowych: Piotra Kazimierowskiego i Stanisława Biegę. Reforma kolei cz. 4 - PKP PLK jako agencja rządowa
Reforma kolei cz. 3 - Wspólny bilet kolejowy
WięcejDiagnoza obecnego stanu transportu kolejowego w Polsce (rok 2015) i rekomendacje zmian systemowych wraz opisem spodziewanych efektów ich wdrożenia, opracowana przez niezależnych ekspertów kolejowych: Piotra Kazimierowskiego i Stanisława Biegę. Reforma kolei cz. 3 - Wspólny bilet kolejowy
Reforma kolei cz. 2 - Program udrożnienia infrastruktury
WięcejDiagnoza obecnego stanu transportu kolejowego w Polsce (rok 2015) i rekomendacje zmian systemowych wraz opisem spodziewanych efektów ich wdrożenia, opracowana przez niezależnych ekspertów kolejowych: Piotra Kazimierowskiego i Stanisława Biegę. Reforma kolei cz. 2 - Program udrożnienia infrastruktury
Reforma kolei cz. 1 - Rzecznik Praw Pasażera
WięcejDiagnoza obecnego stanu transportu kolejowego w Polsce (rok 2015) i rekomendacje zmian systemowych wraz opisem spodziewanych efektów ich wdrożenia, opracowana przez niezależnych ekspertów kolejowych: Piotra Kazimierowskiego i Stanisława Biegę. Reforma kolei cz. 1 - Rzecznik Praw Pasażera