• Reklama
    • Torowe Płyty Nośne GTP

      Torowe Płyty Nośne GTP

    • Slider 12

      Torowe Płyty Zbierające GTW

    • Slider 10

Prefabrykowane elementy infrastruktury kolejowej BETONFERTIGTEILE

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

  • Torowe Płyty Nośne GTP

    Torowe Płyty Nośne GTP

  • Torowe Płyty Zbierające GTW

    Torowe Płyty Zbierające GTW

Wybrane realizacje

  • Torowe Płyty Nośne – GTP
    • 258 szt. Port Westhafen Berlin
    • 724 szt. DHL Leipzig
  • Torowe/Drogowe Płyty Zbierające - GTW
    • 947 szt. Torowych Płyt Zbierających
    • 337 szt. Drogowych Płyt Zbierających
    • 12 stacji przeładowczych cystern m.in.: München, Leipzig, Duisburg, Leuna BER Schönefeld, Hamburg etc.
    • Pojedyncze punkty przeładowcze w firmach chemicznych m.in: DOW, Bayer, Evonik, BASF, TOTAL, Tanquid, ÖMV
    • Czołowi klienci: DB AG, Schweerbau Halle, GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH, Rheine, DOW, Bayer, Evonik, BASF, TOTAL, Tanquid, ÖMV
  • Kanały robocze
    • DB AG Herne und Aachen
    • ITL Pirna
    • GBM Gleisbaumechanik Brandenburg/H. GmbH
  • Perony modułowe dla DB Netz / DB Regio
    • Luepsdorf
    • Marktredwitz
    • Langenhagen
  • Gotowe budynki modułowe
    • 2860 szt. budynków gotowych typu Lauchhammer
    • DB AG: ok. 800 Weichenheizstationen,
    • Producent pomp wodnych: ok. 450 stacji modułowych
    • Zarządcy autostrad:  68 stacji modułowych przy autostradach
  • Przepusty i kanały oraz szyby, kanały i koryta kablowe
    • 5280 szt. lotniska:  München, Frankfurt/Main, Düsseldorf, Leipzig, Berlin Schönefeld, Dresden
    • 1250 szt. dla baz wspierających Armii Amerykańskiej w Europie
    • 2800 sztuk dla wielkich projektów przemysłowych: BMW Leipzig, Porsche Leipzig, Audi Dingolfing
    • Urządzenie do oczyszczalni ścieków Rainitza – LMBV 360 m Kana
  • Prefabrykaty specjalne
    • 7750 szt. trybun na stadionie Lausitzring
    • 130 barier ochronnych dla  Züblin AG
    • 400 metrów bieżących - Wiadukt Bolesławiec

 

  • Dodaj link do:
  • Logowanie
    Formularz logowania
  • Polecamy
    • Jak kupować tabor kolejowy?

      Każdy urząd marszałkowski zamawia inne typy pociągów pasażerskich. W efekcie liczba typów i wariantów pojazdów kolejowych, jakie wjechały na tory w ostatnich kilku latach, jest bliska liczbie wszystkich serii lokomotyw, jakie kursowały w powojennej Polsce. Za kilka lat koszty serwisowania takich pociągów mogą samorządom odbić się czkawką.

      Więcej
    • Prefabrykowane elementy infrastruktury kolejowej BETONFERTIGTEILE

      Wykorzystanie modułowych konstrukcji infrastrukturalnych, wykonywanych głównie z żelbetonu w specjalistycznych zakładach i dowożonych bezpośrednio na plac budowy dokładnie w czasie zaplanowanego ich montażu, mogłoby znacząco wpłynąć na skrócenie czasu realizacji wielu inwestycji. Natomiast skrócenie czasu remontu czy modernizacji bezpośrednio przekłada się na krótszy czas zamknięć torowych, a więc ogranicza straty u przewoźników.

      Więcej
    • Wymagania dla kolejowej infrastruktury usługowej

      Jak się okazuje w projektowaniu i realizacji wielkich inwestycji infrastruktury kolejowej bardzo często zapominamy o tworzeniu obiektów infrastruktury technicznej, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania, w pełni interpretacyjnej sieci kolejowej.

      Więcej
    • Co hamuje intermodal?

      Transport intermodalny, najczęściej utożsamiany z przewozem kontenerów mógł normalnie się rozwijać, niezbędne jest stworzenie odpowiednich warunków do jego zdrowego rozwoju opartego o szkielet sieci kolejowej sprawne, nowoczesne terminale przeładunkowe.

      Więcej
    • Procedura SMS-PW-17 narzędzie systemu bezpieczeństwa czy regulacji rynku?

      Procedura SMS-PW-17 została utworzona jako integralny element Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem narodowego zarządcy infrastruktury do wdrożenia którego był zobowiązany zgodnie z wymaganiami Dyrektywy 2004/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych oraz Rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie systemu zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym.

      Więcej